Pasporty majetku obce Rudník
Pasporty majetků některých zapojených obcí
byla zpracována v rámci projektu
„SOHL – PŘEMÝŠLÍME STRATEGICKY“
registrační číslo CZ.03.4.74/0.0/0.0/18_092/0014610, prioritní osa OPZ: 4 Efektivní veřejná správa; Ministerstvo práce a sociálních věcí.
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.
Předmětem této klíčové aktivity je zajištění zpracování 64 pasportů majetku pro 17 obcí, které jsou členy Svazku obcí Horní Labe:
1: Zpracování pasportů veřejného osvětlení - 10 dokumentů
2: Zpracování pasportů budov - 13 dokumentů
3: Zpracování pasportů dopravního značení - 9 dokumentů
4: Zpracování pasportů mobiliáře - 9 dokumentů
5: Zpracování pasportů vodovodní a kanalizační sítě - 9 dokumentů
6: Zpracování pasportů odpadového hospodářství - 11 dokumentů
7: Zpracování pasportů zeleně - 3 dokumentů
Existence různých druhů pasportů představuje významnou pomoc představitelům a zaměstnancům obcí při správě majetku obce.
Kvalitně zpracovaný a pravidelně aktualizovaný pasport majetku usnadní práci s evidencí majetku, jeho opravami, při tvorbě rozpočtu apod.). Díky zpracování pasportu majetku dojde k zefektivnění a zvětšení produktivity práce (ušetřený čas budou moci volení zástupci či zaměstnanci obcí věnovat k řešení jiné problematiky).
Pasportizace majetku představuje je dalším krokem k profesionalizaci veřejné správy.